K-Team Päivät 2024

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Tämän vuoden K-Team Päivät järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 2.11.2024.

Käytössämme on jälleen isommat hallitilat, joten odotamme tapahtumaan jopa 10 000 osallistujaa.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppanit esittelevät tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmassa on tänäkin vuonna luvassa kiinnostavaa tietoa kaupan alasta.

Viihdeohjelma

Illan upean artistikattauksen avaa Olli Halonen. Tapahtuman odotetut pääesiintyjät ovat Maija Vilkkumaa ja JVG. Illan päätteeksi lavalle nousee vielä Bess. Menossa on mukana myös Dj Mikke.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä. Ilmoittautumislinkki aukeaa tiistaina 10.9.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme yhteiskuljetuksia busseilla mm. Turusta, Tampereelta ja Lahdesta. Junilla pääsee sujuvasti Pasilan asemalle monilta paikkakunnilta ympäri Suomea. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun lopussa.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Filippiineiltä tullut Melo oppi suomen kielen asiakkaita palvellen

”Tärkeintä on, että ihminen sopeutuu työhön ja työyhteisöömme – ei sillä ole merkitystä, mistä hän tulee,” sanoo kauppias Sanna Tiitinen. Tiitinen luotti intuitioonsa ja otti suomea osaamattoman filippiiniläisen Melo Hertellin Tampereen Lielahden Intersportiin töihin kolme vuotta sitten. Nykyisin Hertell palvelee asiakkaita sujuvalla suomen kielellä.

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.