K-Team Päivät 2024

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Tämän vuoden K-Team Päivät järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 2.11.2024.

Käytössämme on jälleen isommat hallitilat, joten odotamme tapahtumaan jopa 10 000 osallistujaa.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppanit esittelevät tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmassa on tänäkin vuonna luvassa kiinnostavaa tietoa kaupan alasta.

Viihdeohjelma

Julkaisemme tämän vuoden esiintyjät vapun jälkeen.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä. Ilmoittautumislinkki aukeaa tiistaina 10.9.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme yhteiskuljetuksia busseilla mm. Turusta, Tampereelta ja Lahdesta. Junilla pääsee sujuvasti Pasilan asemalle monilta paikkakunnilta ympäri Suomea. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun lopussa.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.