Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Ilmoittautumiset ottaa vastaan CWT Finland. Ilmoittautumisiin ja laskutukseen liittyviin kysymyksiin lisätietoja saat numerosta 0205 615 562 tai kkl@cwt-me.com.

Viikonlopun ohjelma

perjantai 22.3.

klo 18–19 uusien kauppiaiden tapaaminen, Hotel Katajanokka
Mukaan ovat tervetulleita kaikki 1.1.2023 jälkeen aloittaneet kauppiaat.

klo 19–22 illallisbuffet, Hotel Katajanokka
Mukaan mahtuu 200 nopeinta!
Pukukoodi: smart casual. Ei järjestettyjä jatkoja.

lauantai 23.3. (varsinainen vuosikokouspäivä), Marina Congress Center

klo 11.00–11.30 ketjujen kauppiaskokoukset
klo 11.30–12.30 lounas
klo 12.30–13.30 toimialayhdistysten vuosikokoukset
klo 13.30–17.00 K-kauppiasliiton vuosikokous

K-kauppiasliiton vuosikokouksen ohjelmassa on virallinen vuosikokous, Keskon uuden pääjohtajan Jorma Rauhalan puheenvuoro, huomionosoitusten jako, panelikeskusteluja sekä Atlantin yli soutaneen Jari Saarion esitys.

klo 19.00 iltajuhla, Marina Congress Centerin Fennia-sali (2. krs).
Illan pukukoodi: juhlava pukeutuminen

Illallisen yhteydessä esiintyy mentalisti Pete Poskiparta. Ilta jatkuu Mikko Leppilammen, Krista Siegfridsin, bilebändi Popkornin ja dj:n säestyksellä kello yhteen saakka.

Viikonlopun hinta 50 €/hlö (+alv 24 %) sisältää perjantain ja lauantain illalliset ruokajuomineen sekä molempien päivien ohjelman. Mikäli osallistut vain lauantain päiväohjelmaan eli kokouksiin, osallistumisesi on maksuton.

Majoitukset

Scandic Grand Marina

Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse suoraan Scandicin verkkosivuilta.

Kaikki varaukset tulee tehdä tätä sivustoa käyttämällä 7.3.2024 mennessä. Huoneet ovat saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan. Kun nettisivu on latautunut, valitse oikeat päivämäärät sekä haluttu henkilömäärä. Tämän jälkeen valitse hae huone ja hinnat -painike ja pääset jatkamaan varausta ja täyttämään loput tiedot. Huoneita on mahdollista varata 22.–24.3.2024 väliselle ajalle.

Mikäli olet yhteydessä hotelliin, majoituskiintiön varauskoodi on BKKA210324.

Hinnat (Scandic Grand Marina):

standard          104 € (1hh) tai 124 € (2hh) / vrk
superior           alkaen 124 € (1hh) tai 144 € (2hh) / vrk

Tarjolla myös muita huonetyyppejä, hinnat löytyvät linkistä. Hinnat sisältävät majoituksen, buffetaamiaisen ja verot.

Kiintiön hinnat ovat voimassa hotellin saatavuuden mukaan. Huoneita on rajoitetusti, joten kannattaa varata huoneet ajoissa.

Hotel Katajanokka

Katajanokalla sijaitsee vanhasta vankilasta remontoitu moderni lifestyle-hotelli, jossa pääset majoittumaan historiallisessa vankilamiljöössä.

Varaa huone Marriottin verkkosivuilta.

Linkin kautta varatessasi saat majoituksesta 15 % alennusta päivän joustavasta hinnasta. Luottokorttitiedot tarvitaan varauksen takaukseksi. Linkki on voimassa niin kauan, kuin huoneita on vapaana, mutta toki päivän paras hinta nousee mitä lähemmäs tilaisuutta mennään.

Huom! Majoitusvaraus ei ole ilmoittautuminen, käythän merkitsemässä osallistumisesi viikonloppuun ilmoittautumislinkin kautta.

Pysäköinti

Huomioithan, että hotellissa ja sen ympäristössä on rajattu määrä parkkipaikkoja, eikä niitä voi varata etukäteen, kannattaa siis suosia julkisia kulkuvälineitä. Tietoja hotellin pysäköinnistä löydät täältä.

Lisätietoja:

Ilmoittautumiset / CWT Finland p. 0205 615 562
Vuosikokoukset / Mikko Ahtola p. 040 520 3273
Tapahtumaviikonloppu / Tarja Pajamäki p. 050 302 1578

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.