Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidettiin Helsingissä Marina Congress Centerissä lauantaina 23.3.2024. Päivässä oli mukana yli 350 osallistujaa. Viikonloppu alkoi perjantaina uusien kauppiaiden tilaisuudella ja jatkui kauppiaiden vapaamuotoisella illallistapaamisella.

Hyppää mukaan vuosikokouspäivän tunnelmiin ja katso oheinen koostevideo sekä kuvia viikonlopulta.

Laskutukseen liittyviin kysymyksiin lisätietoja saat numerosta 0205 615 562 tai kkl@cwt-me.com.

Kuvat: Eetu Linnankivi/ Rec, Eveliina Vuorma

Pauli Jaakola valittiin K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajaksi

Diplomikauppias Pauli Jaakola Helsingistä valittiin K-kauppiasliiton hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi liiton vuosikokouksessa maaliskuun lopussa. Varapuheenjohtajana jatkaa diplomikauppias Taina Källi Järvenpäästä.

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 2024 jaetut huomionosoitukset

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa la 23.3.2024 jaettiin ansioituneille K-kauppiaille ja muille K-ryhmäläisille huomionosoituksia. Katso kaikki huomionosoitusten saajat.

Diplomikauppiaan arvonimi seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle

K-kauppiasliiton hallitus on myöntänyt seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle diplomikauppiaan arvonimen.

Lue myös

K-ryhmän vuoden kasvattajakauppiaat ovat Juha ja Reetta Nissinen Kuopiosta sekä Jarmo Turunen Espoosta

Kauppiaspari Juha ja Reetta Nissinen K-Supermarket Veljmiehestä Kuopiosta sekä Jarmo Turunen K-Rauta Espoon Keskuksesta ovat K-ryhmän vuoden 2023 kasvattajakauppiaat.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppias tutustui Sininauhan asiakkaisiin ja sai heidät puhumaan ”meidän kaupasta”

– He kohtaavat ennakkoluuloja kaikkialla, kaupassani he saavat normaalia kohtelua, Porin K-Supermarket Antinkadun kauppias Jonatan Jarkia linjaa. Kauppiaan ennakkoluulottomuus on luonut naapurisovun Sininauhan palvelupisteen lissulaisten kanssa ja heitä pitämään kauppaa rauhoitettuna alueena.

Tässä ovat K-Duuni-kilpailun vuoden 2024 finalistit

K-Duuni-kilpailun vuoden 2024 työnantajakauppiasfinalistit ovat Jaakko ja Sanna Iso-Möttönen K-Market Kuusamosta, Hanna Salminen K-Supermarket Akaalta sekä K-Rauta Nokian, Sastamalan ja Huittisten kauppias Antti Valkeapää. Työntekijä-sarjan finalistit ovat Sini Kuusiniemi Tuusulan K-Supermarket Jokelasta, Emma Lahikainen Vantaan K-Citymarket Tammistosta ja Akseli Venäläinen Kangasniemen K-Market Puulantorilta.

Ammattina K-kauppias: Hue Vo kohtaa asiakkaansa lämmöllä ja läsnäololla

– Kauppiuus tarkoittaa minulle yrittäjyyttä ja yrittäjyys taas elämäntapaa. Hue Vo on neljän K-Marketin kauppias Joensuussa: K-Market Aittarannan, Hammaslahden, Noljakan ja Ranta-Mutalan. Katso videolta, mitä Vo kertoo kauppiasurastaan.