Töihin K-kauppaan

K-ryhmä eli K-kauppiaat ja Kesko työllistävät yhteensä 39 000 henkilöä kahdeksassa maassa, ja K-kauppiaiden palveluksessa heistä on 21 000 eri puolilla Suomea.

K-ryhmä on myös merkittävä nuorten työllistäjä: joka viides töissä olevista alle 25-vuotiaista nuorista työskentelee kaupan alalla, ja K-ryhmä tarjoaakin monelle nuorelle sen ensimmäisen kosketuksen työelämään. Esimerkiksi kesäisin K-kaupoissa työskentelee 5000 kesätyöntekijää.

Lisätietoja avoimista työpaikoista K-kaupoissa löytyy Keskon verkkosivuilta.

Lue myös

Kauppa on opiskelijoille hyvä työpaikka

Osa-aikaisista opiskelijanuorista kasvaa hyviä työntekijöitä, tietävät K-Rauta Loimaan kauppias Kari Mylén ja K-Citymarket Kolmisopen kauppiaat Anni ja Topi Miettinen.

Kauppiaan kannustus auttoi uravalinnassa

K-Raudassa Ylöjärvellä työskentelevä Julius Luomala opiskelee merkonomiksi oppisopimuksella ja miettii jo tuleviakin kaupan alan opintoja.

Lue myös

Kauppiaiden kesätyömuistoja: ”Ajatus kauppiasurasta jäi kytemään”

K-ryhmä työllistää kesäisin noin 5000 kesätyöntekijää. Kolme kaupan alalle alun perin kesätöiden kautta tullutta K-kauppiasta jakaa nyt omat kesätyömuistonsa.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.