Toimitus

Jätä palautetta tai juttuvinkki

Anna meille palautetta Kehittyvästä kaupasta! Vai onko sinulla tiedossasi uutinen tai juttuvinkki? Mikäli haluat vastauksen, lisääthän myös yhteystietosi.

Voit tutustua Kehittyvän kaupan tietosuojaselosteeseen täällä.

Toimitus

Kirsi Suurnäkki-Vuorinen
Päätoimittaja
Kehittyvä kauppa -lehti
 Jaakko Mäntyranta
Toimituspäällikkö
Kehittyvä kauppa -lehti
Essi Etholén
Assistentti
Kehittyvä kauppa -lehden tilaukset ja osoitteenmuutokset

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Filippiineiltä tullut Melo oppi suomen kielen asiakkaita palvellen

”Tärkeintä on, että ihminen sopeutuu työhön ja työyhteisöömme – ei sillä ole merkitystä, mistä hän tulee,” sanoo kauppias Sanna Tiitinen. Tiitinen luotti intuitioonsa ja otti suomea osaamattoman filippiiniläisen Melo Hertellin Tampereen Lielahden Intersportiin töihin kolme vuotta sitten. Nykyisin Hertell palvelee asiakkaita sujuvalla suomen kielellä.

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.