K-kauppiasyrittäjäksi

Suomessa kaikissa K-ryhmän ruoka- ja rautakaupoissa toimii itsenäinen K-kauppiasyrittäjä. Tältä sivulta löydät lisätietoa K-kauppiasyrittäjyydestä ja K-kauppiasvalmennuksesta.

K-ruokakauppiaaksi?

Oletko kiinnostunut urasta ruoan ja ihmisten parissa itsenäisenä K-kauppiasyrittäjänä? Kenestä voi tulla ruokakauppiasyrittäjä? Miten K-ruokakauppiaaksi pääsee? Mitä henkilökohtaisia ominaisuuksia K-ruokakauppias tarvitsee?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät vastauksen K-kauppiasura-sivustolta. K-ruokakauppiaan työstä ja valmennuksesta löydät lisätietoja K-ruokakauppiaaksi-sivulta ja Neste K -liikenneasemakauppiaan työstä ja valmennuksesta Neste K -kauppiaaksi -sivulta.

Jaana Lehto toimii kolmen K-Marketin kauppiaana Kemissä ja Keminmaalla.

K-rautakauppiaaksi?

Oletko kiinnostunut urasta rautakaupan ja ihmisten parissa itsenäisenä K-kauppiasyrittäjänä? Kenestä voi tulla rautakauppiasyrittäjä? Miten K-rautakauppiaaksi pääsee? Mitä henkilökohtaisia ominaisuuksia K-rautakauppias tarvitsee?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät vastauksen K-kauppiasura-sivustolta, jossa kerrotaan K-kauppiaan työstä ja valmennuksesta. Lisätietoa K-rautakauppiaan työstä löydät K-rautakauppiaaksi-sivulta.

K-Rauta Rautapertin kauppiaat Kimmo ja Anu Ihalainen Imatralta.

Ammattina K-kauppias

Katso video, jossa viisi K-kauppiasyrittäjää kertoo omasta työstään.

Matkalla K-kauppiaiksi

K-kauppiasvalmennettavia yhdistää palava halu ryhtyä K-kauppiasyrittäjiksi.

Vuoden työnantajakauppias taitaa joukkuepelin

Kauppias Harri Mattisen johtoajatuksena on, että iloinen henkilökunta luo hyvän asiointikokemuksen ja sitä kautta syntyy menestyvää liiketoimintaa.

Kasvattajakauppiaan tärkeä rooli K-ryhmässä

Kolme kasvattajakauppiasta kertoo tuoreella videolla, millaista kasvattajakauppiaana toimiminen on ja mitä se antaa omaan työhön kauppiaana.

Ajankohtaiset nostot

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.