K-Team Päivät 2023

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Tämän vuoden K-Team Päivät järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 4.11.2023.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppanit esittelevät tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmaa uudistetaan, mutta tänäkin vuonna on luvassa kiinnostavaa tietoa kaupan alasta.

Viihdeohjelma

Julkaisemme tämän vuoden esiintyjät vapun jälkeen.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme yhteiskuljetuksia busseilla mm. Turusta, Tampereelta ja Lahdesta. Junilla pääsee sujuvasti Pasilan asemalle monilta paikkakunnilta ympäri Suomea. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun lopussa.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

Ajankohtaiset nostot

Luottamuskauppiasehdokkaat vuodelle 2023

Huhtikuun ensimmäisenä pidettävissä toimialayhdistysten ja K-kauppiasliiton vuosikokouksissa päätetään uusien ketjujohtokuntien, toimialayhdistysten hallitusten ja K-kauppiasliiton hallituksen kokoonpanot.

Pieni suuri teko: Koko kylän kauppias

Rovaniemen itäpuolella sijaitsee tuhannen asukkaan Yläkemijoki, jossa Mika Kuusela pitää kyläkauppaa suurella sydämellä. ”Tämä alue on yhtä isoa perhettä”, kertoo kauppias, joka elää ja hengittää arkea paikallisten kanssa.

Rohkeasti kauppiasyrittäjäksi 22-vuotiaana

Ylivieskassa K-Market Mustikan kauppias 22-vuotias Aleksi Holmala on Suomen nuorin K-kauppias. Nuorta yrittäjää ei vastuun kantaminen pelota. Hän hyödyntää yrittämisessä nuoruuden ennakkoluulottomuuttaan ja rohkeuttaan. Kauppiasuralla hänen on tarkoitus menestyä ja pysyä pitkään.