K-Team Päivät 2023

K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa pyhäinpäivänä 4.11. oli mukana 7 500 vierasta, joista 800 on K-kauppiaita ja lähes 200 ruoan ja raudan yhteistyökumppaneita.

Hyppää mukaan päivän tunnelmaan oheisen videon ja kuvakoosteen siivittämänä. Kiitos kaikille mukana olleille! Nähdään taas K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa lauantaina 2.11.2024.

Tapahtuman laskutus ja osallistuja-asiat

Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittautumisesta, rannekkeista tai laskutuksesta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen k-teampaivat@cwt-me.com tai soittaa puh. 0205 615 562. Lasku on lähetetty yhteyshenkilölle verkkolaskuna / sähköpostitse.

Löytötavarat

Tapahtuman jälkeen henkilökohtaisia löytötavaroita voi tiedustella Messukeskuksen asiakaspalvelusta arkisin klo 9-16, asiakaspalvelu@messukeskus.com, puh. 040 450 3250. Säilytämme tavaroita kahden viikon ajan (ei tuotekasseja) minkä jälkeen arvotavarat kuten puhelimet, lompakot ja korut toimitetaan poliisin löytötavaroihin. Takit ym. asusteet laitetaan silloin kierrätykseen.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta.

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.