K-Team Päivät 2023

K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa pyhäinpäivänä 4.11. oli mukana 7 500 vierasta, joista 800 on K-kauppiaita ja lähes 200 ruoan ja raudan yhteistyökumppaneita.

Hyppää mukaan päivän tunnelmaan oheisen videon ja kuvakoosteen siivittämänä. Kiitos kaikille mukana olleille! Nähdään taas K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa lauantaina 2.11.2024.

Tapahtuman laskutus ja osallistuja-asiat

Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittautumisesta, rannekkeista tai laskutuksesta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen k-teampaivat@cwt-me.com tai soittaa puh. 0205 615 562. Lasku on lähetetty yhteyshenkilölle verkkolaskuna / sähköpostitse.

Löytötavarat

Tapahtuman jälkeen henkilökohtaisia löytötavaroita voi tiedustella Messukeskuksen asiakaspalvelusta arkisin klo 9-16, asiakaspalvelu@messukeskus.com, puh. 040 450 3250. Säilytämme tavaroita kahden viikon ajan (ei tuotekasseja) minkä jälkeen arvotavarat kuten puhelimet, lompakot ja korut toimitetaan poliisin löytötavaroihin. Takit ym. asusteet laitetaan silloin kierrätykseen.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta.

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Kohti eurooppalaista alkoholikulttuuria

"Kesäkuu on ollut todella mielenkiintoista aikaa meille ruokakaupan väelle. Kauppojen myyntiin tulivat 10.6. ­- toivottavasti välivaiheena – enintään 8 % alkoholituotteet." Diplomikauppias Hannu Aaltonen pohtii blogissaan, onko tämä samalla uuden ajan alku suomalaisessa alkoholikulttuurissa.

Pieni suuri teko: Filippiineiltä tullut Melo oppi suomen kielen asiakkaita palvellen

”Tärkeintä on, että ihminen sopeutuu työhön ja työyhteisöömme – ei sillä ole merkitystä, mistä hän tulee,” sanoo kauppias Sanna Tiitinen. Tiitinen luotti intuitioonsa ja otti suomea osaamattoman filippiiniläisen Melo Hertellin Tampereen Lielahden Intersportiin töihin kolme vuotta sitten. Nykyisin Hertell palvelee asiakkaita sujuvalla suomen kielellä.