K-köpmannaförbundet

K-köpmannaförbundet är en samarbets- och intressebevakningsorganisation för alla K-köpmän i Finland. Till K-köpmannaförbundet hör över 1000 K-köpmän.

K-köpmannaförbundets grundläggande uppgift är att utveckla och förstärka K-köpmannaföretagsamheten samt att driva sina medlemmars gemensamma intressen.

Tilläggsinformation: Leena Salo, leena.salo@k-kauppiasliitto.fi.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppias tutustui Sininauhan asiakkaisiin ja sai heidät puhumaan ”meidän kaupasta”

– He kohtaavat ennakkoluuloja kaikkialla, kaupassani he saavat normaalia kohtelua, Porin K-Supermarket Antinkadun kauppias Jonatan Jarkia linjaa. Kauppiaan ennakkoluulottomuus on luonut naapurisovun Sininauhan palvelupisteen lissulaisten kanssa ja heitä pitämään kauppaa rauhoitettuna alueena.

Tässä ovat K-Duuni-kilpailun vuoden 2024 finalistit

K-Duuni-kilpailun vuoden 2024 työnantajakauppiasfinalistit ovat Jaakko ja Sanna Iso-Möttönen K-Market Kuusamosta, Hanna Salminen K-Supermarket Akaalta sekä K-Rauta Nokian, Sastamalan ja Huittisten kauppias Antti Valkeapää. Työntekijä-sarjan finalistit ovat Sini Kuusiniemi Tuusulan K-Supermarket Jokelasta, Emma Lahikainen Vantaan K-Citymarket Tammistosta ja Akseli Venäläinen Kangasniemen K-Market Puulantorilta.

Ammattina K-kauppias: Hue Vo kohtaa asiakkaansa lämmöllä ja läsnäololla

– Kauppiuus tarkoittaa minulle yrittäjyyttä ja yrittäjyys taas elämäntapaa. Hue Vo on neljän K-Marketin kauppias Joensuussa: K-Market Aittarannan, Hammaslahden, Noljakan ja Ranta-Mutalan. Katso videolta, mitä Vo kertoo kauppiasurastaan.