K-köpmannaförbundet

K-köpmannaförbundet är en samarbets- och intressebevakningsorganisation för alla K-köpmän i Finland. Till K-köpmannaförbundet hör 1100 K-köpmän.

K-köpmannaförbundets grundläggande uppgift är att utveckla och förstärka K-köpmannaföretagsamheten samt att driva sina medlemmars gemensamma intressen.

Tilläggsinformation: Leena Salo, leena.salo@k-kauppiasliitto.fi.

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisan voittajat saavat voimaa omasta työyhteisöstä

K-duuni-kilpailun esittelyvideolla Vuoden työantajakauppias Minna Astikainen kertoo pitävänsä työyhteisössään tärkeänä luottamusta. ”Annan työntekijöilleni vastuuta ja luotan, että he hoitavat hommansa parhaalla mahdollisella tavalla.” Vuoden työntekijä Alisa Hodzic kohtaa asiakkaat aitona itsenään ja kohtelee heitä kuin omia kavereitaan.

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.