K-Team Päivät 2023 ohjelma

10.30 – 17.00  Ammattimessut: Päivittäistavara ja K-Rauta

K-lava

Juontajana Susanna Laine

12.00  K-Osterimestari-kilpailu. K-ryhmän paras osterinavaaja ratkotaan K-kauppojen parhaiden kalamestareiden kesken.

13.00  Keskustelua terveellisestä ruoasta ja siitä, miten asiakkaat voivat K-Ruoka-sovelluksen avulla seurata, kuinka terveellisen ravinnon suositukset toteutuvat omissa ruokaostoksissa.

13.30  K-Raudan ja Ironsiden naulauskisa

14.00  Freestyle-jalkapallon taituri Alexander Wessberg viihdyttää pallotempuillaan ja opettaa pallonkäsittelyä

15.00 – 24.00  Karaoke

Iltaohjelma

Päälava

17.00  Dj Mikke

18.30  K-Duuni -palkitsemiset

18.45  Ilkka Alanko

19.45  Anssi Kela

20.30  Abreu

21.15  Dj Mikke

22.00  Portion Boys

23.00  Dj Mikke

00.30  valomerkki

01.00  K-Team Päivät päättyvät

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ajankohtaiset nostot

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.

Mikko Ahtolan blogi: Ottakaa varas kiinni!

Myymälävarkaudet ovat valitettavasti kaupan arkipäivää ja niistä riittää paljon keskusteltavaa – erityisesti silloin, kun rikoksesta ei seuraa rangaistusta. Toisinaan edes verekseltään kiinni otettua näpistelijää ei saada vastuuseen teostaan. Mistä tämä johtuu ja voiko sille tehdä jotain? Lue järjestöpäällikkömme Mikko Ahtolan ajatuksia blogista.