K-Team Päivät 2023 ohjelma

10.30 – 17.00  Ammattimessut: Päivittäistavara ja K-Rauta

K-lava

Juontajana Susanna Laine

12.00  K-Osterimestari-kilpailu. K-ryhmän paras osterinavaaja ratkotaan K-kauppojen parhaiden kalamestareiden kesken.

13.00  Keskustelua terveellisestä ruoasta ja siitä, miten asiakkaat voivat K-Ruoka-sovelluksen avulla seurata, kuinka terveellisen ravinnon suositukset toteutuvat omissa ruokaostoksissa.

13.30  K-Raudan ja Ironsiden naulauskisa

14.00  Freestyle-jalkapallon taituri Alexander Wessberg viihdyttää pallotempuillaan ja opettaa pallonkäsittelyä

15.00 – 24.00  Karaoke

Iltaohjelma

Päälava

17.00  Dj Mikke

18.30  K-Duuni -palkitsemiset

18.45  Ilkka Alanko

19.45  Anssi Kela

20.30  Abreu

21.15  Dj Mikke

22.00  Portion Boys

23.00  Dj Mikke

00.30  valomerkki

01.00  K-Team Päivät päättyvät

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppiaan mopomiitit ovat turvallinen kohtaamispaikka nuorille

K-kauppias Niko Nylund seurasi uutisointia Pirkanmaan laittomista mopomiiteistä ja harmistui, että ne esitetään otsikoissa usein huonossa valossa. ”Koin, ettei nuorilla ollut paikkaa missä harrastaa sitä omaa juttua. Päätin kokeilla, jos heitä kiinnostaisi luvallinen tapahtuma kaupan pihapiirissä.”

Vastuuta ja vapautta

K-kauppiuus on ainutlaatuinen yrittäjämalli, joka on hioutunut nykyiseen muotoonsa yli 110 vuoden aikana. K-kauppiasliiton hallituksen puheejohtaja Toni Pokela näkee yrittäjyyden maratonina, jossa vaaditaan joka ikinen päivä itsensä likoon laittamista. "Yrittäjyys on monille meistä elämänmittainen matka, ei varmastikaan kaikista helpoin tie, mutta ehkä juuri siksi niin antoisa." Lue tarkemmin Tonin ajatuksia blogista.