K-Supermarket Kaijonharjun kauppiaiksi Jenni Härmä ja Tomi Pääkkö

Kauppiaat palaavat kotikaupunkiinsa Ouluun Sievistä, jossa he ovat pyörittäneet K-Market Muttia. K-Supermarket Kaijonharjun kauppiaina he aloittavat 1. maaliskuuta.

Asiakkaat saavat kaupalle iloisen, nuoren ja helposti lähestyttävän kauppiasparin. Jenni Härmä (28) ja Tomi Pääkkö (29)  aikovat keskittyä kaupassa erityisesti asioinnin helppouteen ja sujuvuuteen.

”Kauppiasurassa meitä kiehtoo vapaus ja vastuu sekä mahdollisuus toteuttaa itseään ja tehdä monenlaisia juttuja”, Jenni Härmä kertoo.

”Haluamme kiittää nykyistä kauppiasta. Kauppa on vain muutaman vuoden vanha, ja hyvin hoidettu. Laajennamme valikoimaa ja tuomme vaihtelua jatkossakin. Yliopiston läheisyyden ansiosta kaupassa on valikoimaa, joka palvelee kansainvälisiäkin opiskelijoita. Meille tärkeää on myös luoda työyhteisöön hyvä fiilis, joka näkyy asiakkaille asti”, Härmä sanoo.

Vapaa-ajallaan kauppiaspari harrastaa liikuntaa, paluumuutto Ouluun mahdollistaa kuntosalin lisäksi myös laajemmin urheiluharrastuksia.