Suora linja

K-kauppojen Suora linja

• K-kauppojen Suora linja on luottamuksellinen ilmoituskanava, joka on tarkoitettu ilmoittajan tietoon tulleiden rikos- ja väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen silloin, kun tietoa ei voi jostakin syystä välittää suoraan asianomaiselle K-kauppiaalle.

Suora linja ei ole tarkoitettu asiakaspalautteen antamiseen eikä asiakaspalautteita tutkita. Rikoksia ja väärinkäytöksiä koskevien tahallisten väärien ilmoitusten tekeminen on kiellettyä ja voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin. Tämän Suora linja -kanavan kautta tulevien ilmoitusten saajina ovat K-kauppiasliiton lakimiehet.

Voit antaa luottamuksellisen palautteesi nimettömänä. Jätäthän yhteystietosi, mikäli haluat että sinuun otetaan yhteyttä.

Ajankohtaiset nostot

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.