Suora linja

K-kauppojen Suora linja

• K-kauppojen Suora linja on luottamuksellinen ilmoituskanava, joka on tarkoitettu ilmoittajan tietoon tulleiden rikos- ja väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen silloin, kun tietoa ei voi jostakin syystä välittää suoraan asianomaiselle K-kauppiaalle.

Suora linja ei ole tarkoitettu asiakaspalautteen antamiseen eikä asiakaspalautteita tutkita. Rikoksia ja väärinkäytöksiä koskevien tahallisten väärien ilmoitusten tekeminen on kiellettyä ja voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin. Tämän Suora linja -kanavan kautta tulevien ilmoitusten saajina ovat K-kauppiasliiton lakimiehet.

Voit antaa luottamuksellisen palautteesi nimettömänä. Jätäthän yhteystietosi, mikäli haluat että sinuun otetaan yhteyttä.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.