K-Team Päivät järjestetään seuraavan kerran 6.11.2021

Koronaviruksen aiheuttaman epävarman tilanteen vuoksi K-kauppiasliiton hallitus on päättänyt siirtää syksyn K-Team Päivät vuodella eteenpäin. Seuraavan kerran K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma järjestetään Helsingissä pyhäinpäivänä 6.11.2021.

– Tämänhetkisen tiedon mukaan joudumme elämään koronaviruksen kanssa mahdollisesti vielä pitkään. Perinpohjaisen harkinnan jälkeen K-kauppiasliiton hallitus teki tässä vakavassa poikkeustilanteessa ainoan vastuullisen päätöksen, vaikka päätös ei todellakaan ollut helppo, K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtaja, diplomikauppias Toni Pokela toteaa.

Vuoden suurimpaan K-tapahtumaan osallistui viime vuonna yli 7 500 K-ryhmäläistä ja yhteistyökumppania, joista yli 760 oli K-kauppiaita ja heidän kauppiaspuolisoaan.

K-Team Päivät on K-ryhmän vuosittainen ammattitapahtuma, jonne tuhannet
K-ryhmäläiset kokoontuvat päivittämään ammattiosaamistaan, tutustumaan uutuustuotteisiin ammattimessuilla ja tapaamaan toisiaan. Tapahtuman tavoitteena on K-ryhmäläisten osaamisen kehittäminen ja yhteishengen vaaliminen, ja sen järjestämisestä vastaa K-kauppiasliitto.