Timo Ojala tulee Huittisten K-Supermarket Lautturin kauppiaaksi

Timo Ojala aloittaa K-Supermarket Lautturin kauppiaana lokakuussa. Huittisiin hän tulee Kokemäeltä K-Supermarket Teljänportista. Huittinen on paikkakuntana Timolle tuttu ja rakas, hän on syntyisin Huittisista.

”K-Supermarket Lautturi on hyvin hoidettu ja minun tehtäväni on tehdä siitä entistäkin parempi huittislaisten näköinen kauppa”, lupaa Timo. ”Tunnen kaupungin erityispiirteet ja ihmiset jo entuudestaan. Paikkakunta nojaa vahvasti alkutuotantoon ja elintarviketeollisuuteen ja minulle tärkeitä arvoja ovat kotimaisuus, lähellä tuotettu ruoka ja korkea laatu. Vähempää en tarjoa myöskään asiakkailleni”.

”Tulen panostamaan henkilökuntani kanssa hedelmä- ja vihannesosaston elämyksellisyyteen, monipuolisuuteen, runsauteen ja laatuun. Haluan, että se on kaupungin parhain! Tahdomme myös tarjota kaupassamme asioinnin helppoutta, tulemme tekemään asioita, joilla selkeytämme kaupan toimintoja helpomman kauppareissun takaamiseksi”.

Maanviljelyä ja opiskelua

Timolla ei pääse vapaa-aikana pitkästyminen iskemään. Hän pitää kunnostaan huolta liikkumalla, hän opiskelee ja kehittää itseään aktiivisesti. Parasta aikaa hän opiskelee Jyväskylän yliopistossa excecutive MBA-tutkintoa. Lisäksi hän on maanviljelijä. Timon perheeseen kuuluvat puoliso Virve ja pojat Urho 10 v. sekä Toivo 8 v. Ja Onni-kissa on myös syytä mainita.