K-Team Live 2021

K-kauppiasliitto järjestää ensi vuoteen siirtyvien K-Team Päivien sijasta viihteellisen K-Team Live -virtuaalitapahtuman lauantai-iltana 6.11.2021. Tapahtuma on maksuton ja tarkoitettu kaikille K-ryhmässä työskenteleville.

Toista kertaa järjestettävä tapahtuma striimataan illalla suorana lähetyksenä verkon kautta K-Kampukselta. Lähetys alkaa klo 18 ja päättyy klo 22.30. Ohjelmassa on huippuesiintyjien konserttien lisäksi K-duuni -kilpailun voittajien palkitsemiset sekä muuta mielenkiintoista. K-Team Liven juontajana toimii Susanna Laine. Illan esiintyjät julkaistaan syyskuun lopussa.

Voit yhdistää K-Team Liven vaikka osaksi oman kauppasi pikkujoulua, mutta jokainen koolainen pääsee menoon mukaan myös omalta kotisohvaltaan. Luvassa on mielenkiintoisia K-hetkiä aivan uudenlaisella tavalla toteutettuna, ethän jätä väliin!

Ilmoittautuminen alkaa 5.10., ja ilmoittautumislinkki tulee näille sivuille. Tänäkin vuonna kaikki mahtuvat mukaan.

Olethan jo K-Team Päivien seuraaja Facebookissa? Päivitämme ajankohtaisia asioita K-Team Livestä niillä sivuilla. Klikkaa itsesi tykkääjäksi ja ilmaise kiinnostuksesi tapahtumaa kohtaan, niin saat uusimmat julkaisut omaan uutisvirtaasi.