K-Team Live 2021 kuvina

Pyhäinpäivänä 6.11.2021 vietettiin K-ryhmän yhteista virtuaalitapahtumaa K-Team Liveä, jonka tunnelmiin voit palata kuvien ja videon välityksellä.

Toista kertaa järjestetty K-Team Live striimattiin suorana lähetyksenä K-Kampukselta. Illan aikana palkittiin K-duuni -kilpailun 2021 voittajat, ja tapahtuman huippuviihteestä vastasivat stand up koomikko Ismo Leikola, Jukka Poika, Ilta sekä Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani. Illan juontajana toimi Susanna Laine.

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisan voittajat saavat voimaa omasta työyhteisöstä

K-duuni-kilpailun esittelyvideolla Vuoden työantajakauppias Minna Astikainen kertoo pitävänsä työyhteisössään tärkeänä luottamusta. ”Annan työntekijöilleni vastuuta ja luotan, että he hoitavat hommansa parhaalla mahdollisella tavalla.” Vuoden työntekijä Alisa Hodzic kohtaa asiakkaat aitona itsenään ja kohtelee heitä kuin omia kavereitaan.

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.