K-Team Päivät 2018

Koko K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma K-Team Päivät järjestetään 3.11.2018 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa eli Pirkkahallissa. K-kauppiasliiton järjestämään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki K-kauppiaat, K-kauppojen henkilökunta, keskolaiset ja yhteistyökumppanit.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Ammattimessuilla noin 120 yhteistyökumppania esittelee tuoteuutuuksiaan. Esillepanolla elämyksiä -hyllynpäädyissä näet vinkkejä kauppasi esillepanoihin ja uutuustuotevitriineissä on esillä nimensä mukaisesti ajankohtaisia tuoteuutuuksia.

Päivän aikana K-lavalle nousevat K-duuni 2018 -kilpailun voittajat sekä oman alansa huippuammattilaiset Totti Karpela, Noora Shingler ja Kalle Palander.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa aurinkoinen Diandra. Illan odotetut pääesiintyjät ovat Eppu Normaali,  JVG ja Apulanta. Menossa on mukana myös Dj Mikke.

Karaokeluolassa pääsemme kuulemaan K-ryhmän laulajalupauksia. Lisäksi karaokelavalle nousevat meitä viihdyttämään Suomen eturivin standup-koomikot Mikko Vaismaa ja Heikki Vilja.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

K-Team Päivät tarjoaa ilmaisia parkkipaikkoja käyttöönne Pirkkahallin pihalla. Järjestämme edellisvuosien tapaan yhteiskuljetukset muualta Suomesta junilla ja busseilla. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Pirkkahallin välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa; huomioithan, että reitti kulkee kaikkien varaamiemme hotellien pysäkkien kautta.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun lopussa. Olemme varanneet huoneita keskustan Scandiceista (Station, City ja Koskipuisto), Lapland Hotelista, Holiday Innistä ja Ilveksestä.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani on tänä vuonna: