Yhteiskuljetukset 2019

Alustavat linja-autoreitit, juna-aikataulut ja hinnat: Yhteiskuljetukset_2019

Yhteiskuljetukset busseilla

Reitit ja aikataulut tehdään 1.10. ilmoittautumistilanteen mukaan, ja bussireittien pysähdyspaikkoihin voi ilmoittautuessa esittää toivomuksia. Tuloaika lauantaina 2.11. Helsingin Messukeskukseen on noin klo 9.15–9.30.

Bussikuljetukset lähtevät paluumatkalle sunnuntaina 3.11. klo 11 alkaen. Helsingin keskustassa on hankala päästä joidenkin hotellien eteen bussilla, joten käytämme samoja pysäkkejä kuin lauantaina sukkulaliikenteessä. Tämän sivun alalaidassa on kartta, johon on merkitty käytettävät pysäkit. Kartta löytyy myös tapahtuman käsiohjelmasta. Samat pysäkit ovat siis käytössä sekä sukkulaliikenteessä että sunnuntain paluuliikenteessä. Samalla linja-autolla matkustavia henkilöitä saattaa asua eri hotelleissa, joten bussit kiertävät kaikki pysäkit – olethan ajoissa pysäkillä!

Järjestämme myös yöpaluukuljetuksen Tampereen, Turun, Kouvolan ja Porvoon suuntaan, mikäli kuljetuksiin ilmoittautuu riittävästi porukkaa. Lähtö heti tapahtuman jälkeen sunnuntaina 3.11. klo 01.00. Kuljetukset lähtevät yöpaluumatkalle Holiday Inn Messukeskuksen sivulla sijaitsevalta pysäkiltä.
Yökuljetukset mitoitetaan vain ennakkoon niihin kuljetuksen varanneille henkilöille.

HUOM! Kuljettajat vastaavat aikataulun pitävyydestä. Jokainen etukäteen yhteiskuljetuksen varannut matkustaja huolehtii itse siitä, että on riittävän ajoissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Sujuvuuden ja onnistumisen kannalta on kaupan yhteyshenkilön tarkoin etukäteen käytävä läpi oman porukkansa pysähdyspaikka ja kellonaika. Bussit nimilistoineen on mitoitettu vain ennakkoon varanneille henkilöille.

Lisätietoja: Korsisaari-yhtiöt, Tomi Kerttula, puh. 050 344 1083 tai tomi.kerttula@korsisaari.fi

Yhteiskuljetukset junalla

Meidän käyttöömme on varattu Rovaniemen suunnasta reittijunaan omia makuu- ja istumavaunuja. Makuuvaunut ovat VR:n uusinta 2-kerroksista kalustoa, jossa on nykyaikaiset ja monipuoliset palvelut matkustajille. Lipun hinta sisältää juna- ja istumapaikkaliput molempiin suuntiin. Menomatkalla lipun hintaan on sisällytetty makuupaikka Rovaniemi–Kokkola -väliltä junaan nousseille. Myös Kajaanista ja Iisalmesta junalla matkustaville on varattu makuupaikka välille Oulu–Helsinki. Paluumatkalla meille on varattu omia istumavaunuja reittijunan yhteyteen.

Lisäksi tarjolla on erikoishintaisia lippuja reittijuniin. Erikoishinnat ovat voimassa mainituilla junavuoroilla niin kauan kuin paikkoja riittää. Mikäli et löydä omaa paikkakuntaasi Excelistä, ota yhteyttä VR:n Hannele Hihnalaan. Reittijunien matkustajille toimitetaan E-liput kaupan yhteyshenkilön kautta.

Lisätietoja: VR-Yhtymä Oy, Hannele Hihnala, hannele.hihnala@vr.fi tai puh. 0600 19009 (ma–pe klo 8–17).
Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla.

Sukkulabussiliikenne

Sukkulabussit kulkevat lauantaina 2.11. Helsingin keskustan ja Messukeskuksen välillä alla olevan reitin mukaisesti. Sunnuntaina 3.11. ei ole sukkulabussiliikennettä.

Klo 9.00–13.00 bussit kulkevat noin kymmenen minuutin välein ja ensimmäinen bussi lähtee klo 9.00 Crowne Plazan pysäkiltä. Klo 13.00 alkaen bussit kulkevat noin 5 minuutin välein tapahtuman loppuun saakka, lähtöpaikka Messukeskuksen edessä.