Tilaa K100 historiateos

K100 historiateoksen tilaus

KKL 100 historiateoksen tilauslomake
  • K100, K-kauppiasliitto 1912-2012 - on kattava esitys K-kauppiasliiton, K-kauppiaiden ja K-ryhmän sadan vuoden taipaleesta osana suomalaisen kaupan ja yhteiskunnan kehitystä. Tekstissä ja kuvissa nousee vahvasti esiin koko suomalaisen kaupan arki; vielä reilut sata vuotta sitten maakauppa oli kokonaan kiellettyä ja maassamme nähtiin yleisesti nälkää, nyt elämme hyvinvointiyhteiskunnassa. Kirjasta saa hyvän kuvan siitä, millaisia muotoja Suomen vähittäiskaupan liike- ja järjestötoiminta ovat historian eri vaiheissa saaneet ja mihin asioihin yhteistoiminnalla on pyritty vaikuttamaan. Esillä ovat myös kauppiaiden henkilökohtaisemmat näkökulmat ja reaktiot moniin kauppaa kohdanneisiin muutoksiin, kuten kauppa-autojen ja valintamyymälöiden tuloon. Voit tilata kirjan alla olevalla lomakkeella. Kirjojen toimitusaika on noin 1 viikko ja lähetys sisältää laskun. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.