Tilaa K100-historiateos

K100, K-kauppiasliitto 1912–2012 on kattava esitys K-kauppiasliiton, K-kauppiaiden ja K-ryhmän sadan vuoden taipaleesta osana suomalaisen kaupan ja yhteiskunnan kehitystä.

Tekstissä ja kuvissa nousee vahvasti esiin koko suomalaisen kaupan arki; vielä reilut sata vuotta sitten maakauppa oli kokonaan kiellettyä ja maassamme nähtiin yleisesti nälkää, nyt elämme hyvinvointiyhteiskunnassa.

Kirjasta saa hyvän kuvan siitä, millaisia muotoja Suomen vähittäiskaupan liike- ja järjestötoiminta ovat historian eri vaiheissa saaneet ja mihin asioihin yhteistoiminnalla on pyritty vaikuttamaan. Esillä ovat myös kauppiaiden henkilökohtaisemmat näkökulmat ja reaktiot moniin kauppaa kohdanneisiin muutoksiin, kuten kauppa-autojen ja valintamyymälöiden tuloon.

Voit tilata kirjan alla olevalla lomakkeella.

Kirjojen toimitusaika on noin 1 viikko ja lähetys sisältää laskun.

K100-teoksen hinta on 50 € (sis. alv 10 %) + postikulut 10 €.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.