K-Team Päivät 2021

K-kauppiasliiton hallitus on päättänyt siirtää K-Team Päivät 2021 vuodella eteenpäin.

Pääkaupunkiseudulla on edelleen voimassa koronapandemiasta johtuvia kokoontumisrajoituksia, joiden voimassaolon pituudesta ei ole tietoa. Valitettavasti K-Team Päivien kaltaisen massatapahtuman järjestämislupaa ei ehditä saamaan tapahtuman käytännön toteuttamisen kannalta ajoissa.

Seuraavan kerran K-Team Päivät järjestetään pyhäinpäivänä 5.11.2022.

K-kauppiasliitto järjestää K-Team Päivien sijaan viime vuoden tapaan maksuttoman K-Team Liven 6.11.2021. Lisätietoja löydät täältä.

Muistattehan perua mahdolliset hotellivarauksenne, mikäli ette ole muuten tulossa viettämään viikonloppua Helsinkiin tänä vuonna pyhäinpäivänä!

Ajankohtaiset nostot

Luottamuskauppiasehdokkaat vuodelle 2024

Lauantaina 23.3. pidettävissä toimialayhdistysten ja K-kauppiasliiton vuosikokouksissa päätetään uusien ketjujohtokuntien, toimialayhdistysten hallitusten ja K-kauppiasliiton hallituksen kokoonpanot. Katso ehdotukset luottamuskauppiaiksi.

Pieni suuri teko: Kauppiaan idea tuo iloa pienten lasten kauppakäynteihin

Turun K-Market Kirstinpuiston ovensuussa pienempiä asiakkaita tervehtii rivistö K-mopoja ja Pirkka-keppihevosia. Heidi Carrassin 3-vuotias tytär Minea käyttää menopelejä jokaisella kauppakäynnillä. – Nämä lelut ovat olleet meille arki-iltojen pelastus. Tännehän halutaan silloinkin, kun meillä ei ole mitään ostettavaa, Carrassi naurahtaa.