K-Team Päivät 2021

K-kauppiasliiton hallitus on päättänyt siirtää K-Team Päivät 2021 vuodella eteenpäin.

Pääkaupunkiseudulla on edelleen voimassa koronapandemiasta johtuvia kokoontumisrajoituksia, joiden voimassaolon pituudesta ei ole tietoa. Valitettavasti K-Team Päivien kaltaisen massatapahtuman järjestämislupaa ei ehditä saamaan tapahtuman käytännön toteuttamisen kannalta ajoissa.

Seuraavan kerran K-Team Päivät järjestetään pyhäinpäivänä 5.11.2022.

K-kauppiasliitto järjestää K-Team Päivien sijaan viime vuoden tapaan maksuttoman K-Team Liven 6.11.2021. Lisätietoja löydät täältä.

Muistattehan perua mahdolliset hotellivarauksenne, mikäli ette ole muuten tulossa viettämään viikonloppua Helsinkiin tänä vuonna pyhäinpäivänä!

Ajankohtaiset nostot

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.