K-Team Päivät 2021

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Tämän vuoden K-Team Päivät on tarkoitus järjestää Helsingin Messukeskuksessa 6.11.2021.

K-Team Päivien suunnittelu on täydessä vauhdissa, mutta seuraamme tilannetta tarkasti, ja muutamme suunnitelmiamme koronapandemian vaatimalla tavalla. Tunnemme vastuumme tautiepidemian ehkäisyssä, ja kuten kaikessa muussakin toiminnassamme noudatamme tässäkin tarkasti lakia, voimassa olevia määräyksiä ja viranomaisohjeita niin, että kenenkään turvallisuus ei vaarannu.

Mikäli joudumme koronapandemian takia peruuttamaan K-Team Päivät 2021, informoimme siitä välittömästi K-kauppiaita ja yhteistyökumppaneitamme.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppanit esittelevät tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmassa on palkitsemisia (K-duuni 2021), musiikkia ja ammattipuhujia.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman upea artistikattaus julkistetaan Facebookissa ja näillä sivuilla kesäkuussa.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme edellisten vuosien tapaan yhteiskuljetukset muualta Suomesta junilla ja busseilla. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun aikana.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.