”Pyrin aina löytämään ratkaisun asiakkaan ongelmaan nopeasti”

Jaa

Suonenjoen K-Raudassa puutarhamyymälän vastaavana työskentelevä Hanna Toikkanen oli yksi upeista K-duuni-kilpailun Vuoden työntekijä -sarjan finalisteista.

Hän oli alkanut haaveilla paluusta puutarhamyynnin pariin palattuaan synnyinseuduilleen.

– K-Rautaan hain työn monipuolisuuden takia. Saan kesäisin olla täysin kasvien parissa ja talvisin yleismyynnissä asiakaspalvelussa ja markkinoinnissakin. Minulle on tärkeää, että täällä arvostetaan myös kotimaisuutta sekä lähituotantoa.

Hannan työhön kuuluu kasvien hoitoa, somistusta, markkinointia, asiakaspalvelua, tuotteiden tilausta sekä monipuolisesti kaikenlaisia ja kaiken ikäisiä asiakkaita. Korona-aikana on näkynyt kotiin ja pihaan panostaminen. Kasvit ja viherrakennustuotteet kävivät kesällä hyvin kaupaksi.

ASIAKKAAT YLISTÄVÄT Hannan palvelu- ja puutarhurin taitoja. Jälkimmäiset ovat maatilalla syntyneelle viherpeukalolle lapsuuden perua. Kasvien maailma vei jo varhain mukanaan.

Kuinka vastaat asiakkaiden odotuksiin? – Pidän valikoiman monipuolisena ja pyrin aina löytämään ratkaisun asiakkaan ongelmiin nopeasti. 

Mikä tekee sinusta niin tykätyn? – Pidän paljon työstäni ja haluan palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Se varmasti näkyy myös asiakkaille. Olen sosiaalinen, empaattinen, positiivinen ja helposti lähestyttävä. Jaksan kuunnella.

– Saan olla työssä, jossa viihdyn ja voin vaikuttaa myös tuotevalikoimaan.

TEKSTI Riitta Kilgast / KUVA Jason Leskinen

 

Lue koko juttu 14.1. ilmestyvästä Kehittyvästä kaupasta.