Juha ja Johanna Kalliala siirtyvät kauppiaiksi K-supermarket Hirvensaloon

Juha ja Johanna Kalliala siirtyvät Turkuun K-supermarket Hirvensalon kauppiaspariksi 1.10. He siirtyvät K-supermarket Paimiosta.

K-supermarket Hirvensalo on 37-vuotiaan Juhan ja 38-vuotiaan Johannan kolmas kauppapaikka. He siirtyvät K-supermarket Paimiosta, jota ovat luotsanneet lokakuusta 2002. Sitä ennen kauppapaikkana oli puolentoista vuoden ajan Paimiossa sijainnut K-market Simppa.

Juha on koulutukseltaan yo-markkinointimerkonomi ja Johanna tradenomi. Juha on suorittanut myös yrittäjän ammattitutkinnon sekä K-kauppiasvalmennuksen.

Turussa asuvaan kauppiasperheeseen kuuluvat Juhan ja Johannan lisäksi 4-vuotias Joel ja 8-vuotias Ella.

K-supermarket Hirvensaloa Kallialat lähtevät luotsaamaan innolla. ”Saamme jatkaa Mattssonien upeasti tekemää työtä. Haluamme tehdä kaupasta kuitenkin oman näköisemme ja kehittää valikoimia. Kauppa sijaitsee jatkuvasti kehittyvällä alueella, se on kauppapaikkana tunnettu ja henkilökunta on erittäin ammattitaitoista”, Juha iloitsee. K-supermarket Hirvensalo työllistää noin 30 ruokakaupan ammattilaista.

Nykyinen kauppiaspari Kim ja Carita Mattsson siirtyvät K-supermarket Paraisten kauppiaiksi.